wtorek, 27 lipca 2010

Wakacje!

Siema, elo! Bardzo bardzo dawno mnie tu nie było, bo niestety nie miałam za dużo czasu, a szczerze mówiąc są wakacje i złapałam straaasznego lenia. Powracam do Was z nową notką w której to opowiem o koloniach :) Wola Pszczółecka 2010 - było super, na prawdę. Wiadomo, parę rzeczy mnie wkurzyło itd, ale po za tym było serio fajnie. Poznałam wielu zajebistych ludzi z którymi planuje utrzymywać kontakt. Za rok pewnie powtórka z rozrywki i Wola Pszczółecka 2011 :D Nie będę opowiadać co dokładnie tam robiliśmy, bo pewnie i tak mało kogo to obchodzi, więc w takim dużym skrócie. No a teraz fotki:

Nasze podpisy w Częstochowie :)
Cała pierwsza i czwarta grupa, pozdro dla Was wszystkich<3
Iga, Kamila, Ewelina i Ja :) Moja mina mówi sama za siebie
Z panem Markiem, aaa! Kochamy pana!<3
Mały lans okularami ;P
Szaleństwa nocne, rzucam się na Igę, łaa!
Przed basenem i tradycyjna zamiana koszulek z chłopakami ;P Teraz jak o tym myślę, fuuu
Agnieszka i Ja :) Tęsknie za Tobą misiu<3 Za Gosią też!<3
Na grillu z Eweliną, potem sie na mecz urwałyśmy ;P
Nie mam więcej fajnych zdjęć, te takie byle jakie wygrzebane na szybko. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych wakacji, ale niestety za szybko mijają :( Nic na to nie poradzimy, dlatego trzeba sie cieszyć, co? ;P No a na koniec niespodzianka! Mam dla Was długo obiecywane outfity! Yaaay, wszyscy sie cieszą :D

No i co Wy na to? Mnie szczerze mówiąc bardziej podoba się ten pierwszy, ale to tylko zasługa butów, bo oby dwa jak dla mnie są mistrzowskie! Czekam na Wasze opinie, do jutra. Papapa kochani<3

1 komentarz:

  1. następnym razem jade z Wami, ooo tak!!!<3<3<3 jak żałuje, że tym razem niepojechałam ;c ale tam nadrobi się jakoś :D XD <3 ;*

    OdpowiedzUsuń