czwartek, 24 czerwca 2010

Cześć!

Jutro oficjalne zakończenie roku i aż się chce płakać, bo to koniec naszej 6a i wgl koniec piątki! ;( Kiedyś zamorduję tą osobę która wymyśliła gimnazja. To jest beznadziejne! Oby wytrzymać te 3 lata i liceum, huh. Podtrzymuje mnie myśl, że za 3 dni wyjeżdżam i mam wszystko gdzieś przez 2 tygodnie. CAN'T WAIT! Do tego z przyjaciółmi, będzie super<3 Pogoda ostatnio dopisuje, widzę że za dużo nie siedzicie przy kompie. Ja również dlatego nie piszę tutaj codziennie. Nie mogę obiecać, że przed moim wyjazdem pojawią się tutaj jakieś outfity. Obecnie mam ciekawsze rzeczy do roboty np. czytanie Elity, rolki, a nie psucie sobie wzroku przy komputerze ;P Obecnie oszalałam, bo od jakiś 3 dni w kółko słucham
Sugababes - Wear My Kiss i Lady GaGa - Alejandro.

Hahahahaha!
Do zobaczenia następnym razem. Dobranoc, papa;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz