piątek, 4 czerwca 2010

I want holiday!

Cześć!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was parę propozycji strojów kąpielowych.  H&M wypuściło nową kolekcję, co Wy na to? Wybrałam te najciekawsze i w przystępnej cenie. Osobiście preferuję model nr. 2 ;)

Nr. 1
 

Nr. 2
 
Nr. 3
Może na wakacje się na jakiś skuszę? Pożyjemy, zobaczymy ;) Do tego przygotowałam jeszcze dwa outfity! Trochę się napracowałam, ale wszystko dla Was<3 Tak, wiem, że i tak nikt tego nie czyta,
ale fajnie jest tak pisać, hahahaha.

top - H&M
spodnie - H&M
kolczyki - Cropp Town
lakier do paznokci - Inglot
torba - Croop Town
buty - Christian Louboutin 


 top - H&M
leginsy - H&M
buty - H&M
lakier do paznokci - Chanel
bransoletka - H&M


Ja chcę już wakacje! Koniec tej nauki, trochę luzu! Jeszcze trochę, chyba wytrzymam. CHYBA. A jutro postaram się dodać parę moich zdjęć ;) Papapa<3

+ REMEMBER! Moje urodziny są już za dwa dni, w niedzielę! DON'T FORGET!

5 komentarzy:

  1. aaaaa beautiful! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz zestawy ubrań :]
    Tylko brakuje mi u ciebie kolorów.
    choć sama toleruje tylko czerń to kolory dodadzą wdzięku twojemu blogu.

    ps.: mam pytanie:
    jak ustawiłaś że mogą pisać do ciebie anonimowi?

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy zestaw jest cholernie w moim stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymn..
    Jak się dowiedziałam?
    Wlazłam na blog Honey (jest ze Zgorzelca jak ja więc często odwiedzam) i tam nie wiem gdzie znalazłam. :)

    Świetne robisz zestawy. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie stroje <3
    NR 2 RZECZYWIŚCIE NAJLEPSZY :d:d
    *:

    OdpowiedzUsuń