niedziela, 6 czerwca 2010

06.06 - urodziny

 URODZINY!
Matko, jaka śliczna pogoda dzisiaj! Cała się spaliłam i w porównaniu z mamą jestem czarna :o Hahaha. Prawie cały dzień siedziałam na dworze, ale znalazłam czas na zrobienie dla Was outfitów ;) Do tego bardzo się cieszę, że ktoś jednak czyta mojego bloga! Juhu! W takim razie moja praca nie idzie na marne z czego bardzo się cieszę. Pozdrowienia<3

Pierwsze dwa outfity zrobiłam z kolorowymi leginsami i koszulami, bo moim zdaniem są świetne!

koszula - H&M
leginsy - H&M
buty - H&M
naszyjnik - H&M
lakier do paznokci - Chanel


leginsy - H&M
koszula - H&M
buty - H&M
torba - H&M

Przepraszam Was, ale H&M to mój ulubiony sklep dlatego prawie wszystko jest z tam tąd. Hahaha.

(szczerze mówiąc wcale mi się ten outfit nie podoba, ale co tam)
top - H&M
szorty - H&M
naszyjnik - H&M
buty - H&M 

( kocham te buty! niebawem sobie je kupie, aaa! )
top - H&M
szorty - H&M
rzymianki - H&M
żakiet - H&M
lakier do paznokci - Chanel
torba - H&M

To tyle na dzisiaj, jutro kolejny outfit i pokażę Wam jaką to śliczną pamiątkę odziedziczyłam po mamie ;) Papapa<3 Miłego dnia.

5 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się ostatni strój w którym jest to co lubię t-shirt,shorty i żakiet w stylu bodajże militarnym co pokochałam:)
    A co do opowiadania t mówisz na serio?Wow nie spodziewałam się takiej reakcji ale to miłe,że moja lektura wywołuje u czytelników takie emocje:)To znak,ze dobrze mi idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubie lakiery od Chanel.
    A dziś normalnie przeszłaś samą siebie w outfitach. Jest elegancko i wygodnie.
    Gratuluje wyczucia stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi i ostatni zestaw the best! ;)
    podoba mi się kolor lakieru z pierwszego zestawu, muszę go zdobyć. ;)

    świetniee! czekam na więcej ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze powiem Ci że ja też zapewne bym się nie zmieściła xd
    a co do mojego poprzedniego koma to naprawde jest good. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę ładne outfity robisz :)
    Orientujesz się może w jakiej cenie jest ten żakiet z H&M? Bo się namierzam na niego :)
    Jeśli masz twittera, to proszę o odp. tam, a jeśli nie, to tutaj. Z góry dzięki. ;-))

    OdpowiedzUsuń