poniedziałek, 14 czerwca 2010

Szoping

Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść<3
Przepraszam, dzisiaj jednak nie będzie streszczenia 3 dnia wycieczki, bo szczerze mówiąc to nie mam czasu a Was to nudzi ;) Poszłam Wam na rękę, iha! Powiem tylko, że też było fajnie iwg, tak jak na wycieczkach.
Na dzisiaj nie przygotowałam kompletnie nic, więc będzie kompletny spontan, hahaha. Już wiem, opowiem Wam coś o łódzkim H&M-ie. Ogólnie radzę tam nie iść/ nie jechać i wgl nie odwiedzać tego sklepu, bo można się w nim po prostu zagubić. Chętnie go dzisiaj odwiedziłam, lecz w trakcie szukania kostiumu kąpielowego się zgubiłam, naprawdę. Najpierw nie mogłam znaleźć przymierzalni, a potem było już coraz gorzej, bo nie wiedziałam gdzie odwiesić przymierzone rzeczy, haha. Błąkałam się między półkami, aż w końcu oddałam wszystkie ciuchy pewnej pani, która je odwiesiła (dzięki ;D ). Rozglądałam się głównie za strojami kąpielowymi i wysokimi spódniczkami. Znalazłam tylko odpowiedni kostium dla siebie, a jakoś żadna spódniczka nie wpadła mi w oko. Za parę tygodni poszukam trochę solidniej, bo w czym ja będę chodziła w lato, hahaha. Do tego znalazłam te cudowne rzymianki, którymi tak się zachwycałam aż w dwóch outfitach. Uwierzcie, jak je zobaczyłam... FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Ble, kolor wcale nie był taki fajny i na zdjęciu nie było tego widać, ale one były na dosyć wysokiej koturnie. Tak więc w sklepie odechciało mi się go kupować. Na koniec wlazłam do paru innych sklepów, ale ( damn ) nie było nic ciekawego. Tak skończyła się moja podróż, że wróciłam tylko z kostiumem, ale za to b. fajnym :) W wakacje będę w nim  szaleć, ooo tak. Dobrze, w takim razie ja idę poduczyć się polskiego w końcu 5 musi być ;P Dobranoc<3 Jutro outfit! Zaglądnijcie koniecznie ;P

 Moje szaleństwa ok. 2 tyg. temu.Lustrzanka trochę mnie przycięła,
nie złapała ostrości i wgl, ale co tam, hahaha

3 komentarze:

  1. najwazniejsze, że sie znalazłaś ; D
    haha < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale za to efekt jest fajny mimo że nie widac lubie czasem obejrzec takie foty,które nie są w całosci sama takie czasem robie:)

    OdpowiedzUsuń