czwartek, 17 czerwca 2010

Hej o 22:06!

Ostatnio nie mam Wam za dużo do powiedzenia. Jest hot i ogólnie nie ma mnie w domu, albo mam strasznego lenia gdzie nic nie chce mi się robić. Oceny są spoko, średnia 5,08 nie jest zła. Do tego za parę dni wakacje i kolonie. Oby, oby<3 Teraz prawie całe dnie przesiaduję, albo gdzieś na dworze, albo na skype z Leem<3 Moim ofc kochankiem ;) Bez plotek proszę, ogłosiłam to specjalnie na blogu, żeby było bez kontrowersji. Nie no żartuje, gdyby się ktoś nie zorientował. Szykujemy spotkanie w Łodzi, Leo pomoże mi kupić ciuchy, no jasne, hahaha. H&M odwiedzimy, będzie spoczi. Do tego nie mogę doczekać się gimnazjum, bo chodzi tam moje boooskie elokwentne ciasteczko. Będzie hot or not w ten łikend po części z nim. Nie przyjmuję propozycji, hahaha. Nowa mało sensowna notka będzie dopiero w poniedziałek, bo w weekend nie będzie kompletnie czaaasu. Na osłodę dodam, że  może skombinuję jakiś outfit, iha!
Miłej nocy<3
+ tylko ja z Leopoldziem umiemy zeza na jedno oko! Pozdrófffki i lofffciam ;D
Taka słit ja<3

2 komentarze:

  1. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no foto fjne i czekam na kolejna anote:)zaraz przejrzę starsz posty i pokomentuje;)zapraszamdo mnie na new pozdro;)

    OdpowiedzUsuń