wtorek, 8 czerwca 2010

Sukienki, w końcu lato!

Wielkimi krokami zbliża się lato, więc (za prośbą jednej z moich czytelniczek, pozdrówki<3) wszystkie sukienki są mile widziane! Oczywiście najlepsze są te które przykują uwagę jakiegoś przystojnego mężczyzny, co dziewczyny? ;) W tym sezonie raczej stawiamy na niezbyt skomplikowane kroje co można zauważyć w tym co dzisiaj dla Was przygotowałam ;P Jak wiecie H&M to mój ulubiony sklep, ale po przejrzeniu kolekcji TopShopa, ten sklep również trafia do grona sklepów ulubionych. Hahaha.  Nie przygotowywałam outfitów, bo to by mnie za dużo czasu zajęło (PRZEPRASZAM), dlatego dodam same sukieneczki ;) Która przypadła Wam najbardziej do gustu?

Kolekcja H&M:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
Kolekcja TopShop:

1.
2.
3.
4.
5.

6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
I na koniec moja ulubiona, idealna na wakacje ;) Dodałam ich bardzo dużo, bo jutro wyjeżdżam , więc nie będzie mnie aż do piątku. W sobotę postaram się już Wam tu coś napisać, nie obiecuję, ale na pewno spróbuję. A na koniec jeden z moich najświeższych outfitów:


Nie wyszedł najlepiej, bo zrobiony na szybko, w końcu muszę się kiedyś spakować. Hehehe. Tak więc napiszę dla Was co nieco dopiero w sobotę, życzcie miłej wycieczki, papapapa<3;*

4 komentarze:

  1. TopShop!!!
    Matko śliczne choć rzadnej z nich nie włożyła bym xD
    Ale i tak powaliły mnie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc tak co do H&M: najbardziej podobają mi się sukienki z numberem :3,5,6 ponieważ cenie sobie proste kroje ale również delikatne oraz szare ostatnimi czasy barwy,choć na lato przydałoby się jednak coś bardziej barwnego.Co do TopShop:4,7-najbardziej podobają mi się górne części tych sukienek a w siódemce rękawy.Dalej 10 i 11 ze względu na koronkową górę no i 14 ze względu na delikatny kolorek,krój i górna cz. ;)Co do wyjazdu to miłego wypoczynku no i zdaj relacje z wakacji jak wrócisz.
    Zapraszam też do siebie na nowy rozdział.Pozdrawiam=*

    OdpowiedzUsuń
  3. TopShop mnie..zachwycił! :)Idealne dla mnie:)Konkretnie skomentuję jutro(a właściwie dzisiaj?:)),bo już zasypiam,ale.. <3.
    i dzięki bardzo ;-)).

    OdpowiedzUsuń