poniedziałek, 21 czerwca 2010

NKKK!

Cześć! Dzisiaj Wam przedstawię moje cudowne ikony mody. Kocham je bardziej od moich niektórych przyjaciół, na prawdę! Chociaż nie znam ich oko w oko to wydają mi się cudowne. Wiadomo, internet, telewizja robi swoje, ale co tam. Nicole Scherzinger i siostry Kardashian. Nikky zafascynowała mnie parę dobrych lat temu w zespole Pussycat Dolls. Zaczęłam śledzić jej bloga, oglądać zdjęcia, pisać na maila, wszystko co było tylko możliwe. Po jakimś czasie dałam sobie z tym wszystkim spokój, ale czasami uda mi się coś do niej napisać. Haa! Raz mi nawet odpisała, ale to było bardzo, bardzo dawno temu i byłam zbyt małym dzieckiem żeby zrozumieć co sie stało. Chyba usunęłam tego maila, bo był na fest starej poczcie. Dalej nadszedł czas na Khloe, Kourtney i Kim. Wszystko za sprawą mojego ulubionego reality show Keeping Up With The Kardashians. Jakoś spodobał mi się ten program i zaczęłam go regularnie oglądać. Potem nadszedł czas na Khloe & Kourtney Take Miami. Po prostu oszalałam i w ciągu tygodnia obejrzałam chyba wszystkie powtórki, hahaha. Konkretnie się wkurzyłam jak z anteny zdjęli mi kanał na którym leciały te programy. Szkoda, bo normalnie kochałam je tam oglądać. Teraz czasem coś po angielsku, ale i tak wszystkiego nie rozumiem. Dużo ludzi mówi, że to tylko rozpuszczone bogaczki czy coś w tym stylu i chyba mają rację, ale i tak je kocham<3 Uwielbiam sposób w jaki mówią, patrzą, chodzą, ubierają się, żyją, normalnie wszystko! Za parę lat chciałabym być takie jak one, ale wiadomo - to niemożliwe. Nicole, Khloe, Kourtney i Kim. Litera K w takim razie jest moją ulubioną ;)

Nicole Scherzinger


 Nicole Scherzinger

Nicole Scherzinger

 Nicole Scherzinger

 Kim Kardashian

Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
 Kourtney Kardashian (moje ulubione!)

Kourtney Kardashian
Kourtney Kardashian z synkiem

Kim i Kourtney

Kim i Kourtney (kolejne ulubione!
Jak Ja z Oliwią, tylko my na rolkach ;P)

Khloe Kardashian

Khloe Kardashian
 Kim i Khloe

Kourtney i Khloe

Kourtney i Khloe

Siostry Kardashian - Kourtney, Khloe i Kim

Khloe, Kourtney i Kim

Dzisiaj dużoooo zdjęć,  które Wam się najbardziej podobało? Co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce? Pozostawiam Wam odpowiedź na te pytania. Papapa, buziaki<3
PS. To już ostatni tydzień szkoły! W tamtym roku jakoś się bardziej cieszyłam, bo nie odchodziłam ze szkoły, a teraz... nowa szkoła, nowi znajomi, nowe otoczenie. Dam radę...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz