poniedziałek, 7 czerwca 2010

Nowa porcja outfitów

Siemka wszystkim!
Nowy dzień i nowy outfit! Jeah! Hahaha. Na dzisiaj przygotowałam coś konkretnie w moim stylu ;)

top - H&M
kardigan - H&M 
spodnie - Victoria Beckham
kolczyki - Cropp Town
rzymianki - H&M
okulary przeciwsłoneczne - Ray-Ban

sukienka - H&M
torba - H&M
buty - H&M
okulary przeciwsłoneczne - H&M

Wiem, wiem w pierwszym outficie znowu dałam te same rzymianki co w tamtej notce, ale co ja poradzę, że one są takie boskie. Hahaha. Jeśli macie jakieś uwagi co do tych strojów to spokojnie możecie pisać, ja nie gryzę (chyba :P). Co chcielibyście zobaczyć w kolejnych outfitach? Mnie powoli kończą się pomysły, a po za tym nie wiem czy wolicie np. stylizacje związane z sukienkami czy raczej długimi spodniami. Czekam na propozycję, do jutra! Papapapa<3

PS. Marynarka z poprzedniej notki jest jak na moje oko troszkę droga. To byłby zakup rzędu 140-150 zł.

4 komentarze:

  1. mi obojętnie i tak tylko 3 razy w życiu miałam na sobie sukienkę. xd
    dobre są te zestawy.
    Może sprawdź w orsey'u może znajdziesz coś ciekawego bo ja widzę H&M.
    fajne jeansy takie proste i eleganckie i rurki co jest najważniejsze. :)
    hehe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodalam właśnie. ^^
    Top10 a właściwie 5 xd
    na wakacje. ;)
    a ty wybierasz się gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź:)
    jak dla mnie ten pierwszy zestaw odrobinkę zbyt... kolorowy;p
    Ja bym chętnie pooglądała coś z króciutkimi sukieneczkami :)) :P Takimi dziewczęco-seksownymi.
    Ale to tylko, jeśli miałabyś ochotę takowy zrobić. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. racja.. te rzymianki są cudowne <3
    masz gust dziewczyno :*
    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń