czwartek, 3 czerwca 2010

Outfit

Cześć wszystkim!
Już jest lepiej niż wczoraj, pech mnie tak strasznie nie prześladuje. Na szczęście. A dzisiaj wolne, wolne, wolne! Jestem na maxa szczęśliwa, pogoda można powiedzieć, że dopisuje, a zdjęcia które na aparacie wyglądały strasznie okazały się śliczne :) Do tego zrobiłam dla Was outfit! Mój pierwszy, mam nadzieję, że jest ok, bo trochę się napracowałam. Co Wy na to?

spodnie - Tally Weijl
top - Top Secret
okulary - Ray-Ban
buty - DeeZee
kolczyki - handmade pewnej pani ;)


Szczerze mówiąc to ten blog wzoruję trochę na Honoracie Skarbek. Nie kopiuję jej, więc to żadne przestępstwo. A co do outfitu to tylko i jedynie mój! Proszę nie kopiować, bo ... nie chcielibyście się przekonać ;P No nic, ja lecę na dwór, bo wyszło kochane słoneczko! Papapa<3

1 komentarz: