środa, 2 czerwca 2010

Hej!

Już parę dobrych godzin temu zajechałam na działkę, ale dopiero co podłączyłam mój komputer. W szkole dzisiaj były straszne męczarnie. Do tego dowiedziałam się, że mam 24 pkt ze sprawdzianu szóstoklasisty co mnie konkretnie załamało. Jeszcze po lekcjach musiałam przejść się do sklepu po słodkości na działkę. Zmachana, spocona, z tobołami weszłam do domu i pierwsze co rzuciłam się na łóżko, ehh. Męczący dzień, ale na szczęście jutro Boże Ciało więc cały czwartek i piątek jest mój! Przesiedzę go pewnie na działce kombinując z Luisem, Lotusem i króliczkami ;) Jak mi się uda to przedstawię Wam ich wszystkich. Damn! Zaczęło właśnie konkretnie padać, a ja nie zdjęłam pościeli, FUCK! Ktoś może mnie dzisiaj na nockę zaprosi? Nie mam pod czym spać, hahaha. Damn again! Właśnie usunęłam wczorajszą notkę! Nie no trudno, nie piszę nowej ;/ AAA oby nic się już dzisiaj nie zdarzyłooo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz